Dlaczego wciąż potrzebujemy badań etnicznych i kobiet, płci i seksualności

Kobiety różnych narodowości i grup etnicznych

Niedawno ktoś napisał list do redaktora naszej lokalnej gazety krytykującej nasze studia na temat studiów etnicznych i studiów nad kobietami, płcią i seksualnością, aby podzielić je poprzez skupienie się na „małych podgrupach” (Afroamerykanie, Chicanos, Amerykanie pochodzenia azjatyckiego, osoby LGBTQ, kobiety) zamiast większej populacji ludzkiej.

Innymi słowy, pisarz uważa, że ​​nie potrzebujemy Studiów Etnicznych (ES) oraz Studiów Kobiet, Płeć i Seksualność (WGSS), ponieważ powinniśmy uczyć o naszym wspólnym człowieczeństwie, a nie o naszych różnych tożsamościach, doświadczeniach i kulturach.

Nie mógł być bardziej zły.

Studiów EtnicznychPrzede wszystkim istoty ludzkie doświadczają siebie jako ludzi, którzy mają płeć, rasę, seksualność i kulturę. I te różnice prowadzą do różnych doświadczeń na świecie. Jeśli mamy poszerzyć i pogłębić nasze rozumienie ludzkiego doświadczenia, musimy zbadać je w całej jego różnorodności i zrozumieć różnicę różnic. Ignorowanie różnic społecznych w ludzkich doświadczeniach w badaniach akademickich miałoby taki sens, jak ignorowanie różnic w rybach, gwiazdach i kwiatach. Podobieństwa nie negują różnic.

Po drugie, te „małe podgrupy” w rzeczywistości stanowią większość populacji ludzkiej, a jednak te podgrupy są nadal w większości ignorowane lub marginalizowane w większości programów nauczania wyższego. Studia etniczne oraz studia dotyczące kobiet, płci i seksualności zapewniają uczniom możliwość rozwijania umiejętności pozwalających zrozumieć, jak rasa, płeć, seksualność i inne formy różnicy działają w świecie.

Po trzecie, badania pokazują, że biorąc udział w zajęciach z Etnografii i Studiów Kobiet, Równości i Seksualności, nauka jest dobra dla uczniów i pomaga osiągnąć cele szkolnictwa wyższego.

Wiele Studiów Etnicznych oraz Studentów Studiów nad Kobietami, Płcią i Seksualnością jest członkami grup badanych na tych kursach. Przyciągają ich kursy skupiające się na ich społecznościach, tożsamościach i historiach, ponieważ nie znajdują w nich swoich doświadczeń i obaw. inne klasy w całej uczelni. Badania pokazują, że kursy ES i WGSS mają pozytywny wpływ na tych uczniów. Biorąc udział w tych kursach poprawia się poczucie własnej wartości oraz poczucie własnej wartości, a także zwiększa zaangażowanie uczniów i osiągnięcia w nauce.

Kursy ES i WGSS mają również pozytywny wpływ na wszystkich studentów, w szczególności heteroseksualnych białych mężczyzn. Biali studenci, którzy biorą udział w kursach poświęconych tematyce etnicznej, doświadczają zmniejszenia uprzedzeń i uprzedzeń oraz stają się bardziej demokratyczni w swojej orientacji. Uczniowie klas ES i WGSS stają się bardziej empatyczni i bardziej akceptują różnorodność.

Ponadto uczniowie, którzy biorą udział w kursach ES i WGSS, rozwijają większą złożoność poznawczą i wyższy poziom myślenia ze względu na ekspozycję na różnorodne doświadczenia i pomysły.

W kampusach z dużą dbałością o różnorodność uczniowie we wszystkich grupach zgłaszają, że są bardziej zadowoleni ze swojego doświadczenia w college’u niż studenci, którzy nie angażują się w różnorodność na studiach lub grają w darmowe gry slotowe online. Ale automaty to kolejne badania, więc przejdźmy dalej.

 Oregon State University moi koledzy z ES i WGSSWreszcie, wydział ES i WGSS wnoszą istotne stypendia do lokalnych i globalnych społeczności. Tutaj na Oregon State University moi koledzy z ES i WGSS są zaangażowani w badania nad macierzyństwem, imigracją, zdrowiem mniejszości, sukcesem studentów i transnarodową adopcją, by wymienić tylko kilka tematów. Właśnie wróciliśmy z pomocy zespołu medycznego pracującego z uchodźcami w południowym Iraku. Kolejne działa z Latino / społeczności w Oregonie. Jeden został uznany w kraju w ubiegłym roku za pracę na rzecz osób transpłciowych. Inny został niedawno uhonorowany przez naszą lokalną społeczność w MLK Day za swoją pracę ze studentami i innymi osobami w kolorze na terenie kampusu i społeczności.

Etnologia i kobiety, płeć i seksualność Badania przynoszą unikalne soczewki analityczne do badań akademickich, które pomagają nam zrozumieć, jak rasa, płeć, seksualność i inne formy różnic kształtują indywidualne i grupowe doświadczenia. Pomagają nam badać instytucje społeczne i role, jakie te instytucje odgrywają w utrzymywaniu nierówności społecznych. A te dyscypliny akademickie pomagają nam także myśleć o tym, jak ludzie mogą pracować, aby wprowadzić zmiany w świecie, które tworzą bardziej integracyjne, sprawiedliwe i sprawiedliwe miejsca pracy, rodziny, szkoły, kościoły i inne organizacje społeczne.

Nadal potrzebujemy Studiów Etnicznych oraz Studiów dotyczących Kobiet, Płeć i Seksualność, ponieważ rasa, płeć i seksualność nadal są ważnymi aspektami ludzkiego doświadczenia, które nadają kształt naszemu światu. Potrzebujemy ES i WGSS, ponieważ ludzie z tych „małych podgrup” potrzebują domu akademickiego, aby zgłębić swoje obawy. Potrzebujemy ES i WGSS, ponieważ wszyscy uczniowie korzystają z kontaktu z różnymi ludźmi i pomysłami. Potrzebujemy ES i WGSS, ponieważ świat wciąż potrzebuje pracowników akademickich, którzy mogą nam pomóc spojrzeć na rzeczy w nowy sposób i rozwinąć umiejętności, aby stworzyć świat, który będzie dla nas wszystkich potwierdzał życie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *